Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

Faleveles kép kicsit másképp - lakásdekorációnak, ajándéknak és már megint újrahasznosítunk!

2012. november 03. - Rapid Design

Gyerekkorom óta nagyon szeretem az őszt a fényei, színei és a mesés falevelei miatt. Hogy tovább marasztaljam ezt az évszakot, képekké merevítem a leveleket. Színesen, bohókásan, amilyen az ősz maga. S persze most is újrahasznosítok és a magazinjaimat hívom segítségül.

Sose tudom megállni, hogy ne gyűjtsek egy-két-sok szép formájú falevelet őszi sétáim alkalmával. Otthon vagy vázába teszem vagy lepréselem. Ennél az alkotásnál frissen is felhasználhatók, de talán kicsit könnyebb dolgozni vele, ha le van préselve. S most akkor lássuk, mit kell tenni, lépésről lépésre.

Vegyünk elő egy képkeretet és egy akkora keményebb lapot (vékonyabb kartont), amekkora belefér a képkeretbe. Közepére rajzoljunk körbe egy szép formájú falevelet, majd sniccerrel (szikével) vágjuk ki a formát.
 
Vegyünk elő régi magazinokat, válasszunk színes, érdekes mintájú oldalakat és tépjük ki.
Hosszában vágjuk félbe egyenként, majd szintén hosszában hajtsuk félbe mindegyiket. Simítsuk le jó erősen az éleket.
 
Vágjunk ki még egyszer egy akkora lapot (ez is lehet a magazinból), amekkora pont beleillik a képkeretbe. Kezdjük el szépen sorba felragasztani a hajtogatott magazin csíkokat oly módon, hogy a hajtott élük látszódjon és minden következő egy kicsit el legyen csúsztatva az előzőhöz képest. Ha megvagyunk, a végén a két rövidebb oldalán celuxszal is rögzítsük őket egymáshoz. (Én mielőtt beragasztottam volna a csíkokat, csináltam egy próbát: a kivágott leveles előlapot rápróbáltam a csíkokra, hogy lássam, milyen lesz az összkép. Ilyenkor még könnyne lehet ugyanis változtatni. A galériában a 10. kép ezt mutatja.)
 
Tegyük be a képkeretbe a kivágott leveles papírt, majd ezt a csíkozott részt is és végül a keret hátoldalát. Kész is a nagy mű. Ugye nem volt nehéz, mégis milyen látványos.
 
A képgalériába tettem még egy változatot, ahol nem színes, hanem írásos oldalakat választottam a csíkozáshoz, az előlapnak pedig nem egyszínű kartont, hanem szintén egy írott oldalt használtam. Íme képekben:
 
 [nggallery id=23]
 
 
Jó alkotást mindenkinek, levél most akad bőven! :)
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr787335608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása