Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

BETŰK KERETBEN - Egyszerű, látványos ajándék, dekoráció

2012. augusztus 02. - Rapid Design

A napokban született meg a  kisfiam, Bence. Ennek örömére elkészítettem gyerekszobai dekorációnak Bence fiam és Nóri lányom keresztneve első betűjét, bekeretezve. Nagyon egyszerű és mégis nagyon látványos, kedves ajándék, dekoráció. Lássuk, hogyan készül!

Kinyomtattam a képkeretemhez méretben illő nagyságban a B és a N betűt. Természetesen magam is rajzolhattam volna egy kitalált betűtípust, de most ezt találtam jobbnak. Kivágtam a betűket. A B betűhöz kék kartonból kivágtam egy akkora darabot, amekkora befér a keret mögé. Ráhelyeztem középre a betűt - praktikus, ha fordítva illesztjük oda, mert akkor a papír másik oldala tiszta marad. Körberajzoltam a betűt és sniccerrel (szikével) kivágtam. Választottam egy szép csomagolópapírt, ami illik a korábban kivágott kartonlaphoz is, és kivágtam egy akkora darabot, hogy a kivágott betűformát eltakarja. Hátulról odaragasztottam ragasztószalaggal, betettem az egészet a keretbe és KÉSZ IS VAN!

Az N betűnél nem csomagolópapírt tettem a kivágot betűminta mögé, hanem piros, pöttyös textilt.

  [nggallery id=14]

Természetesen a lehetőségek sora végtelen. Később mutatok még néhány igazán mutatós darabot.

Ugye milyen egyszerű volt?

Tipp: Monogramot is lehet keretbe tenni, nem csak a keresztnév első betűjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr567335590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timi 2012.08.10. 07:49:15

Gratulálunk a babához, jó egészséget és sok boldogságot!

rapinhu1_ildi 2012.08.10. 11:32:04

Kedves Timi! Nagyon szépen köszönöm! Ildi
süti beállítások módosítása