Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

Stílusos és egyedi ajándékkísérő villámgyorsan

2013. december 19. - Rapid Design

Nem titok, hogy a legegyszerűbb csomagolást is fel lehet dobni, sőt egyedivé lehet tenni egy stílusos ajándékkísérővel, pláne, ha az saját készítésű! Erre mutatok most egy példát, amit mindenkinek ajánlok szíves figyelmébe: villámgyorsan elkészül, az ünnepek előtt lesoványodott pénztárcánkat se kell tovább éheztetnünk ezzel és csodaszép is! Mutatom!

Félbehajtott fehér papír hajtott oldalához (a hajtáshoz) rajzoljuk meg a fél formánkat. Így majd szimmetrikus lesz. Milyen legyen a forma? Lehet téglalap, négyzet, nyílforma, szív, tompa hegyű nyílszerű - én ilyet készítettem, ez van a fotókon, stb. Ha megvan a sablon, vagyis kivágtuk a fél formát, hajtsuk szét és rajzoljuk át egy kartonra kétszer. Két formából egy ajándékkísérő lesz. Egyik az eleje, másik a háta.

Korábbi, mézeskalács hatású karácsonyfadíszekről szóló bejegyzésemben lelkendeztem már arról, hogy mennyire mutatós alapanyag az Uncle Ben's rizses doboz belseje; ezt azóta is állítom, úgyhogy én most is ebből dolgoztam sima karton helyett.

Most jön a díszítés! Ezt a részét mindig imádom! :-) Itt aztán elengedhetjük a fantáziánkat! Én ezúttal is maradtam a narancshéj díszes vonalnál, ahogy tettem ezt a fentebb emlegetett karácsonyfadísznél is, illetve a narancshéj-szív füzér esetében is. Úgy tűnik, az idei karácsony ennek a jegyében telik! :-)

Szóval egy narancshéj szívet ragasztottam a kísérő előoldalára és három kis mandarinhéj csillagot az aljához. Hogy hogy jutok ilyen kis díszekhez? Természetesen saját kezűleg! Nézd meg itt!

Ezután a hátoldal belső oldalát bekentem ragasztóstifttel és a két oldalt (hátoldal-előoldal) a belső oldalaiknál összeragasztottam. Miután megszáradt, egy sima irodai lyukasztóval ejtettem egy lyukat a felső részen, ahol majd áthurkolva a díszszalagot, rögzíthetem az ajándékhoz a kísérőmet.

Egy a szalaghoz illő tollal (fehér zselés toll, fekete, vékony hegyű toll, piros toll stb.) "megcímzem", vagyis ráírom, kinek szánom az ajándékot, szalagot hurkolok bele és a becsomagolt ajándékomhoz ragasztom / kötöm / tűzöm...

Kész is van! Ugye milyen mutatós? :-)

Mutatom a folyamatot képekkel is:

[nggallery id=56]

Jó készülődést, ügyes csomagolgatást és boldog karácsonyt Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr187335676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása