Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

Rólam

2012. április 25. - Rapid Design

Vonzanak és foglalkoztatnak bizonyos dolgok, témák, helyek és gyakran támadnak meg ötletek rohamszerűen. Sokat közülük megvalósítottam már, de sajnos sok feledésbe merült. Ennek vetettem most véget azzal, hogy megalkottam (és alkotom folyamatosan) ezt az oldalt, ahol megosztom az ötleteim, megmutatom hogy lehet egyszerűen  nagyszerűt kreálni és bebizonyítom, hogy nincs olyan ember, akinek két balkeze van! Csak olyan, aki azt hiszi magáról, hogy két balkeze van...

Vonzódásom a designhoz, a dekorációhoz és egyáltalán a vizuális kultúrához mélyen gyökerezik és kis túlzással totyogós korom óta kísér. Tanulmányaim is ezt  vonalat erősítették: vizuális kultúra, színdinamika, színesztétika. A kézműveskedés, a tárgyak, anyagok, funkciók újragondolása olyan természetességgel és észrevétlenül váltak az életem részévé, hogy meg se tudnám mondani, mikor és hogy kezdődött.

Foglalkoztam már online stratégiai játék arculatával, fotóstúdió arculatával, szintén stratégiai társasjáték komplett vizuális megjelenésével, gyógynövény üzlet belső design kialakításával, egyszóval úgy tűnik ez a végzetem! :)

Budapesten élek  férjemmel, 5 éves kislányommal és 2 éves kisfiammal. Torma Ildikó néven lehet velem összefutni a neten vagy a valóságban.

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr87335564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása