Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

HENGERPÁRNA VARRÁS NÉLKÜL 5 PERC ALATT! Ütős, villámgyors újrahasznosítás a javából! Ügyet Lenkéknek kötelező! :-)

2012. szeptember 16. - Rapid Design

Imádom a hengerpárnákat, de horror áron lehet hozzájuk jutni. Így hát jó szokásomhoz híven, körülnézek otthon és lőn: 5 PERC ALATT meg is van a párnám VARRÁS NÉLKÜL és még a PÉNZTÁRCÁMAT IS MEGKÍMÉLTEM! Hogyan? Attrakcióóóóóó! Megmutatom!

 

Keresek egy régi nadrágot, amit már nem hordok évek óta, csak nem volt szívem megválni tőle. Keresek egy régi párnát, amit már lecseréltem, de a régi "még jó lehet valamire" felkiáltással eddig menedéket adtam és milyen jól tettem). A nadrág szárát a párna hosszabbik oldalánál cca 20 cm-rel nagyobb hosszban levágom. Kifordítom a levágott szárrészt és a nem szegett végét összekötöm. visszafordítom, összehengergetem a párnát, beéehúzom a nadrág-huzatba, majd a másik, szegett végét is összekötöm. Hmmm. Hát ennyi, nem tudom tovább cifrázni a leírást. :-)

Most pedig mindez képekben:

   [nggallery id=17]

Mindenesetre áldozom az újrahasznosítás oltárán is rendesen: újrahasználtam a nadrágom, a párnám, kötözőnek meg én speciel egy régi, elszakadt dísztasak fülét használtam.

Természetesen ez egy alapdarab, ezt lehet cifrázni, bojtozni, stb. Erre egy későbbi bejegyzésemben mutatok még példákat.

Tekintettel arra, hogy nem is kellett varrnunk, a párna tisztítása is roppant egyszerű!! Csak kikötöm a zsinórt a végén, lehúzom a "huzatot" és mehet a mosásba.

Ugye, hogy már meg is vagy vele és most azt nézed, melyik nadrágodnak lehetne mág levágni a szárát? :-))))))))))))))))

Ha a kézműveskedéstől ódzkodsz, mondván, ügyetlen vagy és kétbalkezes, akkor ezt muszáj lesz kipróbálnod, hogy visszanyerd az önbizalmad ezen a téren! Hajrá, hajrá! Meg tudod csinálni! :-)

Megjegyzés: párna helyett lehet szivacsot is hazsnálni, illetve régi, nem használt kötött pulcsit is henger formába rendezve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr567335602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása