Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

RÉGIBŐL ÚJAT, vagyis kinőtt rugdalózóból CSINOS KARDIGÁNT PERCEK ALATT

2012. október 19. - Rapid Design

Ahogy nőnek a gyerekek, az embernek folyton az az érzése, hogy jóformán minden hétre jut egy ruhavásárlás, Annyira "mennek össze" a nadrágok, felsők és egyéb ruhadarabok. Mentsük a menthetőt! - ez a jelszavam! :-)

Ennek keretében körülnéztem, miket lehetne átszabni, megtoldani, hogy nagyobbra nőtt gazdájukat is még kiszolgálhassák pár hétig (napig?). Rátaláltam olyan rugdalózókra, amik hosszuknál fogva már nem voltak jók, de a felső részük még tökéletesen passzolt.

Levágtam pont az üleprész felett, majd beszegtem az így kialakult kis felsőt, kardigánt. Annyira belejöttem, hogy rögtön gyártottam belőle négyet! :-) És spóroltam rengeteg ezrest! :-) Ráadásul mindezt kerek egy órán belül!

Íme mindez képekben:

[nggallery id=20]

Jó tanács: a maradék anyagot se dobjuk el!!!! Érték!!!! Hamarosan megmutatom, miként hasznosíthatjuk még azt is!

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr517335606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timi 2012.10.25. 18:13:44

Nagyon egyszerű és szuper ötlet, köszönöm!

rapinhu1_ildi 2012.10.25. 18:45:35

Örülök, hogy tetszett, remélem, jól tudod majd hasznosítani. Akár később is, mert a gyerekek csak nőnek, nőnek, nőnek... :-) Ildi
süti beállítások módosítása