Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

Inspirációs ujjgyakorlat a kedvenc város témára

2013. július 26. - Rapid Design

Ismét egy alkotás, amivel most csupán inspirációt szeretnék adni Nektek! Lelkes Rapid Design blogolvasóim már tudják, hogy férjem nagy rajongója Chicago városának. Ez volt tehát a kiindulópontja annak az ajándéknak, amivel megleptem. Képet készítettem kép nélkül; vagyis Chicago nevezetességeinek nevei mondták ki helyettem az imádott város nevét. Hogyan? Megmutatom.

Összeszedtem a különböző chicagoi nevezetességek neveit, majd kirostáltam aszerint, hogy melyekben szerepel külön-külön a C, a H, az I, a C, az A, a G, az O betű. Számítógépen összerendeztem, megszerkesztettem különböző betűtípusokkal leírva ezeket a nevezetesség neveket a megfelelő sorrendben úgy, hogy összességében egy négyzetet adjanak ki, mivel a képet négyzetes formában képzeltem el.

Sütőpapírra (magasröptűeknek a pauszpapír ajánlott :-)) átírtam az egészet, majd a képnek szánt vastag papírra, a sütőpapírt átírva, rákarcoltam a "szöveget". Ezután, hogy ne rontsam el a színezést, kiemelést, rögtön Chicago betűivel kezdtem a betűkarcok kihúzását, kifestését; ezeket a betűket pirosra színeztem. Ezután jött a többi betű, melyek fekete színt kaptak.

Végül keretbe tettem, becsomagoltam, átadtam. :-)

Képek:

[nggallery id=47]

Ugye nem is kell mondanom, hogy mindez bármelyik másik városnévvel is működik, legfeljebb egyiken-másikon kicsit többet kell agyalni.

Kellemes ötletelést! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr977335656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása