Gyors, egyszerű, olcsó design- és ajándékötletek lépésről lépésre

Rapid Design

Rapid Design

Impozáns ajtótámasz vizespalackból

2013. július 31. - Rapid Design

Tombol a hőség, literszámra fogy az ásványvíz. Na meg tárva-nyitva kell hagyni az ablakokat, ha az ember egy kis légmozgást akar. A minap beszereztünk 5 literes kiszerelésű ásványvizes flakont, amit, miután kiürült, nem volt szívem kidobni. Az ajtót becsapó huzat remek ötletet adott: legyen ajtótámasz a méretes flakonból! Nem is akármilyen! Olyan tetszetős lett, hogy ha épp nincs szolgálatban, akkor is a szoba dísze lehet! Mutatom lépésről lépésre, hogy csináltam, hátha kedvet kapsz te is egy ilyenhez!

Első lépésként lecsupaszítottam a flakont.. Leszedtem a matricákat róla, illetve késsel lepattintottam a hordozófogantyút.

Sütés szempontjából rosszabb minőségű (konkrétan ráragad a süti) sütőpapírból kisebb-nagyobb darabokat vágtam.

Decoupage ragasztó lakkal bekentem a flakont és a sütőpapír darabokat rásimítottam, majd újra átkentem a ragasztóval. Miután megszáradt, alkoholos filctollal koncentrikus köröket rajzoltam (nem csigavonalat!). Ezek hol elfedték egymást, hol nem. Ezt mindenkinek saját ízlése szerint kell kialakítani.

Piros festékkel néhány körsávot befestettem. Ha precízen minden másodikat festettem volna be, szerintem nagyon kaotikus lett volna, de ki tudja, ha van bátorságod, próbáld ki! :-)

Ezután jött a teteje. a kupakot is pirosra festettem, illetve a nyak alatti peremet és a nyakrészt is. Ha nagyon elfáradtál itt és most abba is hagyhatod, nem kell tovább cizellálnod, ahogy én tettem.

Merthogy én még a kupak tetejére is ragasztottam egy a kupaknál kisebb korongot sütőpapírból. Ugyancsak decoupage ragasztó lakkal, természetesen. Száradás után erre is rajzoltam köröket, majd kifestettem. Újra lelakkoztam, mivel ez erősen igénybe lesz véve.

Tulajdonképp kész is lettem, már csak a nehezéket kellett beletenni. Esetemben ez most csapvíz volt, mert az volt kéznél, de lehet bele homokot, vagy apróbb kavicsot is tenni, hogy súlya legyen és tényleg tartsa az ajtót.

Mindez képekkel is:

[nggallery id=49]

Hogy tetszik? Meglepően jó, igaz?

Nincs más hátra: igyatok sokat, mert meleg van és mert kell az anyag az ajtótámaszhoz! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://rapiddesign.blog.hu/api/trackback/id/tr737335660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása